Manuela Necula de la Ogivly



Este head of country al Ogilvy Group Romania, care in 2007 a inregistrat afaceri de 64 milioane de euro.

A venit la conducerea Ogilvy in februarie 2005, dupa plecarea Mihaelei Nicola si a lui Zoltan Szigeti, fondatorii Ogilvy. Cand a intrat in Ogilvy, Manuela Necula a avut de integrat in grup doua companii noi, Red Cell si 141, si ulterior de restructurat cele sase firme, specializate pe cinci domenii de activitate diferite.

Daca in 2006 agentia Ogilvy&Mather a terminat anul in pierdere - 65.000 de euro, iar la nivel de grup a fost inregistrat un profit de 1 mil. de euro, in 2007 toate agentiile membre ale grupului Ogivly au inregistrat cresteri, iar per total grupul a inregistrat afaceri de 64 milioane de euro si un profit de circa 1,3 mil. euro.

Portofoliul de clienti ai Ogilvy cuprinde companii globale pentru care grupul dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive sau Diageo.

Interviu acordat DailyBusiness.ro in octombrie 2008

Un comentariu: