Manuela Necula de la Ogivly

Este head of country al Ogilvy Group Romania, una dintre cele mai importante agentii media din țară, parte a concernului internațional cu același nume și a grupului WPP. Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvolta campanii de comunicare, atât la nivel international, cât si la nivel local - Philips, Heineken (Strongbow, Ciuc Premium, Cidru Mândru, Blind Pig, Old Mout), ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Sanofi, Leroy Merlin, Sonae Sierra si alte companii de renume.
Manuela Necula venit la conducerea Ogilvy in februarie 2005, dupa plecarea Mihaelei Nicola si a lui Zoltan Szigeti, fondatorii Ogilvy. Cand a intrat in Ogilvy, Manuela Necula a avut de integrat in grup doua companii noi, Red Cell si 141, si ulterior de restructurat cele sase firme, specializate pe cinci domenii de activitate diferite.
Manuela este unul dintre pionierii pieței de publicitate din România, sprijinirea clienților a condus la creșterea susținută atât pe piețele din România, cât și din ECE. Din 2012, ea este, de asemenea, CEO al Hogarth WW România, principala companie de servicii de marketing de producție din lume, deținută de WPP Group. În 2018 și-a extins responsabilitatea în cadrul WPP, ca CEO al Wunderman Thompson România. Conducerea Manuelei combină mentalitatea strategică creativă și adaptabilitatea ridicată la orice fel de situații dificile.
Portofoliul global de clienti ai Ogilvy cuprinde companii globale pentru care grupul dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive sau Diageo.
Ca cetățean global, pasionat de explorarea diferitelor culturi și mentalități, Manuela este o adevărată promotoare a diversității, toleranței și respectului. Acest lucru este de observat și în modul ei de a conduce oamenii, cu un accent autentic pe un mod de lucru și de apartenență colaborativ și transparent.
Pasionată de arte plastice, pasionată de călătorii și mereu fericită să descopere oamenii și poveștile lor, Manuela crede cu adevărat că afacerile sunt o artă pentru cei care au supraviețuirea sub piele, ca o a doua natură.
Portofoliul global de clienti ai Ogilvy cuprinde companii globale pentru care grupul dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive sau Diageo.
prezentarea cuprinde extrase de pe pagina LinkedIn a Manuelei Necula
Interviu acordat DailyBusiness.ro in octombrie 2008
Interviu acordat DailyBusiness.ro in octombrie 2008
vezi si
interviu Manuela Necula în Forbes, 2022
[...] Manuela Necula de la Ogivly Written by hrnicu on 17 mai 2012 [...]
RăspundețiȘtergere